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Dissertationsprojekte
Aktuelle Publikationen des Teams
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Günther E. Der „ideale“ Technik-Student. Intersektionale Dynamiken in der universitären MINT-Lehre. in Biele Mefebue A, Bührmann A, Grenz S, Hrsg., Handbuch Intersektionalitätsforschung. Springer VS, Wiesbaden. 2020 doi: 10.1007/978-3-658-26613-4_19-1
Haselberger D, Motschnig R, Comber O, Mayer H, Horbe M. Experiential Factors Supporting Pupils' Perceived Competence in Coding - An Evaluative Qualitative Content Analysis. in 2020 IEEE Frontiers in Education Conference, FIE 2020 - Proceedings. Institute of Electrical and Electronics Engineers Inc. 2020. 9274217. (Conference proceedings - Frontiers in Education Conference). doi: 10.1109/FIE44824.2020.9274217
Lawitschka A, Buehrer S, Bauer D, Peters K, Silbernagl M, Zubarovskaya N et al. A Web-Based Mobile App (INTERACCT App) for Adolescents Undergoing Cancer and Hematopoietic Stem Cell Transplantation Aftercare to Improve the Quality of Medical Information for Clinicians: Observational Study. JMIR mHealth and uHealth. 2020 Jun;8(6):e18781. doi: 10.2196/18781
Hödl O, Bartmann C, Kayali F, Löw C, Purgathofer P. Large-scale audience participation in live music using smartphones. Journal of New Music Research. 2020 Feb 9;49(2):192-207. doi: 10.1080/09298215.2020.1722181
Brandhofer G, Miglbauer M, Höfler E, Kayali F. Die Weiterentwicklung des Kompetenzrasters digi.kompP für Pädagog*innen. in Trültzsch-Wijnen C, Brandhofer G, Hrsg., Bildung und Digitalisierung - Auf der Suche nach Kompetenzen und Performanzen. Nomos Verlag. 2020. S. 51-72. (Medienpädagogik, Band 4).
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